söndag 25 januari 2009

Look a like!!

På morgonen fick docksåpsdockorna smaka på Noras sax och jag hann ta ifrån henne saxen innan en barbie han bli friserad, och lungt och pedagogiskt tala om för henne att man klipper bara i ritpapper, inte på leksaker, böcker, kläder eller hår.
Jag vet inte om något av det alls fastnade alls i hennes medvetande. Ni ska veta att min lilla Nora hade en liten söt bobbad page om än lite traslig...lägg märke till att jag skriver hade ..

Senare på kvällen hade hon lyckats klippa av håret på sidorna och luggen.

efter mammas klippning...............



Nu mera ser hon ut som Elsa i Creepschool

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha hi hi....förlåt att jag skrattar, men vad ska man säga?! Dessa små bustroll.

Marie sa...

Åhhh, jag känner igen detta väldigt väl. Min dotter när hon var i Wiggos ålder fick tag på en sax på dagis och klippte sig"så fin". Tur att man har en svägerska som är utbildad frisör. Hon fick komma och rädda situationen. Väntar nu på att Wiggo ska göra likadant.

Ha en trevlig måndagseftermiddag, kram Marie