tisdag 27 oktober 2009

Me&I

Igår var jag hos Therese på Me&I visning. Min första faktiskt. Det fanns mycket läckert men det blev det jag hade planerat att köpa med undantag för en tunika till mig själv. Den var ju bara så kanonskön man ville inte ta av sig den....

Varför inte matcha den med en härlig scarf eller nått läckert silversmycke!

Och så vinterns lilla svarta! Me&I:s goa klänning som funnits i både frotte och plysch i olika färger kommer nu i läckert svart med gråsmocksöm, som passar lika bra att mysa i som i vinterns fester! I like!

Tjejerna ska ju ha nått också.

Nytt just nu är dessa härliga singoallatunikor i svart plysch med härligt knallig retroblomma på. Till dessa matchade jag med plyschbyxor i cerise

Det som vi som var på visningen var eniga om; Vi avundas barnens plyschtajts. Vi vill också ha!

Och mer härliga knalliga kjolar till mammorna också =)

(Alla bilder är lånade med tillstånd från Me&I)

1 kommentar:

zizzi sa...

Snygga val av kläder. Kommer du gå på fler MeandI???