lördag 2 juni 2012

Altrad burk

Vi har precis gått in i juni och jag har varit varit på flera olika sammankomster, bl a konfirmation av barnens kusin. Denna gång gjorde jag inget kort utan det blev ett altrat rör som tidigare innehållit en Whiskeyflaska. Det innehöll det dock inte när jag gav bort det utan pengar.
 Jag använde mig ett vanligt cardstock som jag mistade i brunt glimmer mist. Sen hade jag ett stort bokmärke i form av en blomsterram som fick utgöra grunden.
 Inuti ramen stämlade jag med stämpeln "Vänner är som stjärnor..." Jag tycker den texten är så fin!
 Sen har jag gått loss med blommor och dekorationer. Det är spetsar och band ur gömmorna. Blommor i grönt rosa och beige.
 Hittade en gammal frans som jag tyckte passade bra
 En fågelbur som jag använde Distresser på. Sedan embossade jag med UTEE på den.
 En drös med charms och pistiller.
Så bra burkar och rör och askar ska man inte kasta, de kan komma till användning, hälsar ekorren ;-)

1 kommentar:

Anita/AniLi sa...

Hej Marja, länge sedan jag var här inne hos dig! Hoppas att allt är bra med dig!
Den här burken blev fantastiskt tjusigt dekorerad!
Kram Anita