onsdag 6 april 2011

En drös med kort

Snart dags för påsk och det har blivit lite påskkort gjorda, för engångsskull.

Ett kort i ljuvliga papper från Melissa Fransces


Stämpel från magnolia målad med PM




Den härliga textstämpeln är från REPRINT jag älskar den!



Ljuvliga papper med Magnolior från Basic Grey och en liten ängel charm



Den här påskkärringen tycker jag är underbar! Jag blir glad av den!


Ett Zig-zag kort med papper frå 3bugsinarug



Ett monochromatiskt kort i det underbara pappret från Making Memories, Antique Reverie: Dictionary Brun. som är dubbelsidigt.


Jag färgade in en tag i brunat jordtoner och stämplade motivet med en mörkare brun ton. Jag färgade in kanterna som jag ruggat innan.



Symaskinen fick komma till användning och jag körde tät zig-zag på alla kanter.



Även detta kort gjort av papper från Making Memories. Sienne Reverie- Dictionary Collage och Ledger Silhouette




4 kommentarer:

Jeanette sa...

Älskar dina ovala tags..
Gör du dom själv eller kan man hitta dem nå'n stan's
Kram Jeanette

Marja sa...

De ovala tagsen gör jag med en die, dvs en stansmall som jag lägger i en stansmaskin =)

Kaffesugen Scrappare sa...

Wow du skapar så mycket fint.
Du har något att hämta i min blogg.
Scrapkram Jenny en Kaffesugen Scrappare.

Unknown sa...

Vilket underbart kort:)