lördag 2 april 2011

Dagens skörd

Lite hanns med vid pysselbordet idag trots en enveten huvudvärk...


Först ut ett påskkort i lila och grönt. Älskar de färgerna tillsammans



Ett "bara för att" kort. Gillar den underbara stämpeln som snälla Eva på Ljuva Änglar snabbt servade mej med härom veckan. De underbara papprena är från Basic grey.



Tre snabba kort i samma format och samma motiv. Och lite olika färger.

Papprena är från basic grey och Stämpeln från Crafty Individuals





Och några snabba tags som jag färgat in med distresser och sedan använt Tim Holtz stämplar "Papillon" på. Lite crackle paint i kanterna och när de torkat lite ska jag dekorera dem lite till med lite bling och annat


Hoppas jag hinner lite mer i morrn !

3 kommentarer:

Marie sa...

Vad du är duktig, jättefina kort o tags. Vart har du köpt tupp o hönestämpeln? den gilla jag skarpt :)
Ha en fortsatt bra söndag, kram

Anonym sa...

Åh, vad mycket fint du gjort! Jag vill också ha den där stämpeln om dammtussarna den är underbar!!
Snygga tags med! :)

Tesa sa...

Tack goa vännen! Själva ögat är en sån där genomskinlig dekorationsten som är platt i botten. Finns hos blomsterhandlare, tror jag köpte mina på Plantagen för ett tag sen. Jag norpade några ur krukan för att göra drakögonen;)