söndag 9 juni 2013

Tävlingsdags!


Jag har ju förmånen att få tillbringa några dagar i veckan hos Ankie och Åsa på Tildetryck här i Arvika.
En kreativ och läkande milj, med högt till tak och många goa skratt å så spelar de bra musik!! ;)

För ett tag sedan letade jag upp ett ställe som levererade kanisterpåsar som är tunna och något genomskinliga. Vad det skulle bli av dem visste vi inte riktigt men det skulle va en bok av nått slag.
Ankie levererade en bok i ljuvligaste grönt i måttet 13x18 cm.
  Den innehåller 10 påsar och mellan påsarna finns 4 vita ark.

 Här nedan ser ni hur kanisterpåsen ser ut
 
Nu kommer vi till tävlingen. Vi vill veta hur just du skulle använda denna bok..
De som lämnar kommentar om hur ni bäst skulle använda boken är med på en utlottning av just denna bok så fram med de mest kreativa förslagen ni kan komma på och så lottar jag ut den nästa Måndag den 17/6
Ni kan delta fram till söndagen den 16/6 kl23.59

Lycka till!




9 kommentarer:

Petraso sa...

Jag skulle förvara mina utklippta fjärilar i den... Och rita skisser på bladen ... Ell lägga fröer och skriva om plantorna

Katja/MezzaNotte sa...

Läcker bok! Perfekt med påsarna att samla sina reseminnen, bussbiljetter, godispapper, glasspinnar mm. Sedan kan fota och skriva om sina minnen på sidorna imellan.

Anonym sa...

Till dottern att samla minnen och skriva dagbok i vid återresan till Kina i höst.
Vacker bok i älsklingsfärgen grön.
mvh /Maike Olsson

Anonym sa...

Jag skulle ha den som en sommarsmash. Samla allt roligt man gör under sommaren tillsammans med dottern, biljetter, broschyrer, bilder och allt annat smått och gott samlar man i påsarna och sedan skriver man på sidorna om vad man gjort och klistrar in utvalda delar av påsarnas innehåll. En härlig sommarfärg på en härlig sommarsmash. / Mvh, Leena Vanhanen

Tess sa...

Jag skulle äntligen få ordning på mina pysselgrejer! Har lite olika smågrejer som jag brukar sätta in tillsammans med foton i fina album. Inte så avancerat som scrapbooking, men åt det hållet.

LianLej sa...

I boken skulle jag spara små ting och ord som ger mig energi och påminner mig om kärlek <3

Anonym sa...

Jag skulle förvara saker som gör mig glad, som får mig att orka och som får mig att känna mig hel. Är tämligen slutkörd, saknar kraft och energi och behöver lära mig samla "glädjor". Det skulle jag använda den här vackra boken till!
Karin PG

Anonym sa...

Jag skulle låta barnen mina, göra den till en, Sommarlovs Bok.
10 härliga sommarlovsveckor 10 påsar en för varje vecka att samla minnen i och då även skriva om upplevelserna till varje påse.
Trevlig sommar!!
Susanne

Unknown sa...

Jag skulle använda boken till att arkivera min morfars kort från när han var liten. Och i påsarna skulle jag förvara amerika breven som hittats i usa av en släktforskare. Önskar morfar fick se dem för de står om hans uppväxt i dem <3