torsdag 27 januari 2011

Garden Book från Art Chix

Hos Tisdagar med Tina kan man nu hitta produkter frå ArtChix. Ett företag från Canada som har en hel del mysiga saker i sitt sortiment. Stilen kan man kanske kalla kitschig Vintage?!!
Från dem finns även ett kit där man kan göra en Garden Book med små mysiga citat.
Och för den som gillar att göra collage är det perfekt. Det är mycke klippa och klistra!

Det följde med tre chipboard ark och jag valde att färga in kanterna med svart färg för att skapa lite kontrast. Likaså valde jag att på tex sätta svart Cardstock bakom för att hålla samma stil.


Hoppas nu tina tar hem mer saker därifrån för de är underbara!

2 kommentarer:

Tina sa...

Du har gjort den snyggaste Trädgårdsbok jag sett- Marja- att du valde att hålla det så stilrent- med genomgående större damer- ger ett så sobert uttryck- och Kitchig Vintage sätter fingret på vad det handlar om- Kul att du tycker om det :)

Marja sa...

Tack Tina! Jag är så glad att jag köpte den! Gillar detta med att klippa och klistra. Har älskat att göra collage sen jag var barn. Veckotidningarna hemma hamnade snabbt under saxen ! <3