söndag 24 juni 2012

Tackkort på en pinne

 Midsommaraftonen har passerat och i skrivande stund vet jag inte hu min blev men jag kan tro att den blev bra! Goda vänner, familjen, god mat och gott humör brukar inte vara en dålig kombination. Jag hoppas ni också haft en fin midsommar. Ni kanske varit bjudna på fest, eller ni kanske fått hjälp av någon och då passar det kanske fint att ge bort en liten blomma. Här har jag skurit ut en cirkel och stämplat på, sedan har jag stansat ut hål och virkat en bård runt omkring
 Jag har stämplat med den fina "Tack" stämpeln som just nu har en kanonpris i shopen. Finns även som digistämpel. En virkad blomma passade bra in tyckte jag och lite gröna blad
 Jag ville att det skulle se ut som om det lilla biet skulle sitta ibland blommorna så jag skar helt sonika av den nedre delen av cirkeln. Sen klistrade jag på en blomsterpinne.
Hoppas ni fått lite inspiration!
Ha en fortsatt fin midsommar helg!

Inga kommentarer: